Ovanligt trött..

Idag har varit en riktigt seg dag, kännt mig allmänt trött. Tröttare blir man när andra personer har så mycket överenergi och springer runt och låter som en 3åring. Pinsamt. Fast den personen kan ju inte rå för det, är man överpigg så är man, men finns ju trots allt gränser. Jaja nu ska jag inte vara så gnällig och tråkig. Idag kommer att bli en riktigt lugn dag/kväll, skulle egentligen kunna gå och lägga mig och sova nu men det är ju lite för tidigt. Så istället får det bli att fortsätta jobba med opponeringarna som jag ska ha gjort till imorgon och även läsa på den där Quindynastin och Kinas första kung Qin Shi Huangdi? eller nått sånt hette han.
Hoppas på att morgondagen blir mycket bättre! :)

Peace Out!


p.s. 5dagar kvar tills bv kommer hem!♥
Me miss You!♥
;D






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0