Nu känner jag mig..

... Fräsch och som en normal människa igen. Har vart ute med familjen på inlines tur, 7km blev det sammanlagt. Jisses mina fötter värker om min tå är större än störst nu! Pappa och dom bara skrattade åt mig när de såg den. Ser ut som en blå köttbulls tå. heh.
Jag klarade mig nästan genom filmen btw! Har kanske 20 min kvar eller nått som jag ska kolla på nu innan jag går och lägger mig:)

Känner mig så fresch nu efter att först svettats som en gris för att sedan gå in i en sval dusch och skrubba med body scrub och sedan mjukgörande lotion på det. Sedan tog jag mig an mina eyebrowns också. Behövdes efter att mormors dåliga nopprare gjort ett tappert försök till att få bort stråna med mina tjocka rötter.

Men känner inte ni också så att efter att ni tränat hårt och sedan fått gått in i duschen och duscha av er allt och känna hur bennen/armar/magen eller vad ni nu tränat fortsätter att arbeta efter att ni slutat tränat att kroppen känns mycket fräschare och du känner dig som en helt ny person!? För det gör jag och varje gång jag gjort någon form av träning så säger jag att jag ska sluta med onyttigheterna, men blir aldrig så och dessutom skulle inte min kropp lida av lite extra fett så det gör inget.
Nej nu blir det sätta på filmen och ta mig ett glas kall saft.

Ha en skön kväll!






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0