Kan inte sova:(

Ligger med datorn i knät just nu, kan inte sova för min dumma huvudvärk. Inte blir det väll egentligen bättre av att jag sitter vid datorn, men ändå.. har jag något att göra iaf. Vet inte vad jag ska göra, syster som varit borta hela dagen på Tom Tits i Stockholm ligger och sover av utmattning nu så henne kan man inte prata med eller försöka få att göra med huvudmassage saken:( mamma sover inte hemma idag så henne kan jag inte heller be. Pappa är det inte ens någon idé att fråga dels för att han inte skulle göra det och för att han just nu sitter och kollar hockey. Så det får vänta tills imorn då det blir fredagsmys vid tvn eftersom mamma är borta på firma fest blir det bara jag, pappa, Mi och Zäta hemma (haha bara en person som fattas men ändå..xd) så det blir bäl att vi kollar film eller nått. Kanske åker inlines om vädret tillåter, fast jag får cykla då:( för min tå är paj nu.. så nu måste jag ta det lugnt och inte belasta för mycket.. DUMMA MIKKIZ VARDAGSRUMSTRÖSKEL!! jag ska såga sönder dig när vi ses nästa vecka!! MOHAHA
såå evil jag är då, thihi.
Nej men nu borde jag verkligen försöka sova, klockan är faktiskt snart 22.00 och jag ska upp till skolan imorn..

Så ännu en gång säger jag godnatt!

p.s. de där texten som jag tänkt skriva idag får vänta tills jag orkar sitta och skriva så mycket, just nu har jag inte tid då jag har jättemycket skolarbete som fixas, så får ta mig an det innan jag gör något större satsning på ett inlägg i bloggen.
sov sött.






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0