Jaha och vart är...

... Solen?
Här har jag fixat mig fin, eller ah försökt iaf att fixa mig lite sommrigt fin men ändå hållt lite klass på det. Så försvinner solen bara iväg? vad är det för sätt då? att först väcka mig av allt ljus 20 över 6, för att sedan bara försvinna till halv 8 då jag är klar? vilken dålig stil tycker jag.

Fast livet går ju vidare mina kära vänner. Blev inte att jag skrev ett godnatt inlägg igår då jag blev så trött efter att mamma och jag satte oss och kollade på I Taket Lyser Stjärnorna, Jag grinar lika mycket varje gång. Usch, jag är alldeles för känslosam när det gäller sådana filmer. Men sen blev det marsch i säng.
Nu sitter jag här vid skoldatorn halvt nerpackad i väskan och ska snart göra mig klar för att åka till skolan. SKrek nyss på broder att han ska gå upp men han är tydligen "sjuk" idag. Skolkare.
Fick jag en idé om at skriva om skolan.. hmm, fast det får vi ta i eftermiddag för nu är det bråttom att hinna fixa det sista innan jag måste gå till bussen.

Hade bäst!


p.s. glömde skriva godmorgon i hela detta inlägg så jag säger det nu.. Godmorgon!






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0