It dosen´t feel ok..

Usch, har ju haft visning på huset idag... och då får ju inte vi vara hemma, så vi åkte hem till M&M och fikade med alla djur som vi har här hemma. Men det känns så obehagligt att inte veta vilka som har varit i mitt rum, helt främmande människor har varit i mitt rum och tittat och säkerligen tagit på väggarna osv. usch känns jättejobbigt. Jo jag är lite knepig, ingen nyhet. Men jag vet att jag inte kan vara ensam på denna jorden om att tycka så.
Men nu ska jag leta reda på min motivation till att plugga på mitt psykologiprov på måndag, vet att jag har lagt det någonstans, men vart?



Usch...massa bacilusker, precis som mitt rum är fyllt av nu. Inte bara mina utan även andras, främmande, okända personer.

Nu blir det att öppna fönstret och vädra ut "alla andra" ifrån rummet medans jag letar efter motivationen.

Hade!






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0