I´m not dead...

.. just not at home with my computer.
Som jag sagt flera gånger tidigare 'r det väldigt dålig uppdatering under veckorna. Fast nu har det nog varit värr än tidigare, tror jag. Men det kan bero på att jag under denna vecka satsat 100% på skolan, därför är jag nu klar! så jäkla gött. Eller ah har ju det där dumma svenska NP:et som ligger och gnager i kroppen men vad ska man göra? Det är bara att vänta in hösten så är jag får göra det och få det betyg som jag förtjänar i svenska B. Usch vill inte ens se mina betyg iår eftersom att jag för det första får ett streck eller ett IG på svenskan och så fick jag bara ett starkt G i engelska B :( usch, och jag fattar inte hur jag inte skulle kunna få jobba upp det? Svaret blev men du pratar ju väldigt bra engelska och du uttrycker dig bra så att det ska du vara mycket nöjd för det kommer du att komma långt med. Min tanke då var ja kanske jag kommer, fast jag vill ju ha ett VG i betyg, för det står ju inte på betygen att jag pratar bra och har fint uttal och en accent eller var man säger?. Synd tycker jag. 

Fast nu ska jag inte gruva ner mig mer i det eftersom att jag är så överlycklig att jag fått sommarjobb på KappAhl i sommar! längtar tills jag får komma och träffa gänget igen, fast synd är det ju att de vissa har semester... men det förtjänar dem! Ska gå kassakursen två dagar innan jag börjar. Blir två häktiksa dagar med mycket arbete för hjärnan och mitt dåliga minne.  
Sitter just nu och kolla på Eurovison song contest med mamma och pappa, som båda två ligger och halvsover. Kollar även runt på lite kläder på internet. Är sugen på att bara shoppa loss men samtidigt blir jag lite halv snål då jag ska klara mig på ca 5000 kr när alla pengar kommit in den sista juni som jag då ska klara mig på tills jag får min lön i augusit och även sen i september. Vilket känns väldigt skönt. Dessutom åker jag snart iväg till Örebro och Emax, längtar! Hoppas det blir som jag förväntat mig.
Men nu ska jag kolla vidare på kläder och sen blir det nog sängen snart är trött efter veckans slit med skolan.

Ha en skön kväll!


Må bästa sångare/band vinna!


p.s. lite extra håller jag tummarna på Turkiet och Manga och även Ukraina med Alyosha.






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0