hmm..

.. vart kan min motivation gömt sig? har inte hittat det än?! det är en jäkel på kurragömma kan jag lova er!
Nej men ärligt nu, jag vill verkligen inte plugga jag är så sliten fast jag inte gör ett skit. Har en huvudvärk som fan inte släpper och jag vägrar inse att det skulle vara mer än en vanlig huvudvärk.. kan tänka mig att det är en jäkla migrän som jag fått idag:( inte kul. Mindre kul är det också att jag saknar min BV! hon kommer inte hem förens nästa söndag! Kan lova er alla att jag kommer att stå där på söndag och vänta hem henne och jag kommer slänga mig över henne. Trodde inte att det skulle vara såhär svårt utan henne i 16 dagar. Det är nu man märker hur nära vi egentligen är dag ut och dag in utan att vi tänker på det.. vi har kontakt varenda dag näst intill och träffas flera dagar i veckan även om det inte är några längre stunder. Saknaden av att bara hänga är större än jag väntat mig. För att inte tala om våra klia på armen och ryggen? herregud vi kommer att ha spagetti armar om vi ska ta igen alla dessa dagar på en kväll med massage, haha. Men det som är lite mer kul är att vi har sms:at idag eftersom att det är billigare nu när hon är i France, men jag ska ta och ringa henne en dag nu snart igen:) jag har ju massor av pengar att ringa upp men frågan är om ddet kostar mer för henne än för mig? har ingen aning om hur sånt fungerar, får kolla med mamma imorgon.
Nu ska jag lägga mig och läsa texterna till provet på måndag och så kör vi råplugg imorn, och då menar jag det verkligen! :)

Godnatt.


Saknar dig massor!♥






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0