Hemma igen.

Som ni alla vet har jag inget internet under den tiden då jag bor hos m&m, men nu är jag hemma och kommer troligen att stanna här resten av veckan. Är ledig idag och imorn,på torsdag har jag 1 lektion och på fredag kommer jag också även bara att ha en lektion eftersom att jag stukat en tå (så jäkla klantig. Och gissa om det var pinsamt att berätta hur jag gjorde för att skada tån. usch vilken smärta alltså! )och inte kan vara med på paintbolen stavning?
Idag skulle egentligen vara min pluggdag men har inte kommit igång än och om två timmar slutar syster och då blir det in till stan med henne eftersom att hon har dans. Sen får vi se vad som händer.
Men nu borde jag egentligen gå in i duschen och fixa mig iordning till sen, vill ju inte se ut som en lodis, vilket jag säkerligen gjorde när jag var ut med hundarna förut xD haha.
Vi hörs senare.
Då hoppas jag även att min skrivarglöd har kommit igång så att ni får något nytt och roligt att läsa.
:)






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0