Har faktiskt..

.. Varit hemma en lång stund nu, men bara inte orkat skriva blogg.
Har kollat alla mina älskade serier som är denna tisdagskväll, som jag i vanliga fall ber mormor att spela in för att jag orkar inte upp dagen efter om jag skulle stannat uppe såhär länge när det är skola dagen efter. Vilket det inte är imorgon!:) Superglad för det är jag såklart, fast mindre glad över att jag har massa med uppgifter som ska in + att vi ska ha ett prov i arkeologi nästa vecka, jag menar smart ev er att lägga det nu på slutet då man inte ens orkar göra det man ska på lektionerna då man är så skoltrött. Bara att bita ihop och börja göra uppgifterna för att sedan gå ut med någorlunda betyg i tvåan. Kommer säkerligen bli besviken iår med då de inte är tillräckligt höga. Jag vet jag har höga krav, fast det lönar sig ibland. Men bara ibland.
Ikväll ska jag jobba lite tänkte jag... får se vad jag gör. Tänkte börja med arkeologi frågorna till provet men när jag öppnade den filen skrek kropp och hjärna NEEEJ! så det får väl bli att jag gör på min muntliga presentation om författaren Vilhelm Moberg.
Tänkte iaf lägga in en bild om hur det ser ut just nu i min säng..

privata datorn till vänster och skoldatorn till höger. + en lampa så att jag ser tangenterna:)

Detta är dagens kvällsoutfit.

lika härligt och slappt som vanligt.

Men nu ska jag försöka få lite plugg gjort.
Sov sött mina kära läsare!






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0