Grattis alla mammor!

Morsdag.
Idag ska alla mammor firas med tårta och presenter. Firas för att de hela tiden gör sitt bästa som mamma, aldrig ger upp hoppet om något. Finns där hela tiden. Jag har turen att jag och min mamma kan snacka om allt möjligt, precis allt. Så idag ska hon firas för det hitills har jag bara ett paket men det blir snart mer då jag inte hitta något fint som det stårvärldens bästa mamma på. Bara alla dessa kuddfodral och muggar som alla i hela sverige köper till sina mammor, jag vill ge något mer än bara ett kuddfodral något som hon kan bära med sig varje dag. Något som strålar och visar att hon är världens bästa mamma.
Nu måste jag börja med frukosten så jag kan börja med den goda tårtan någon gång:)

Later!






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0