GODMORGON!

Åh vilket fantastiskt väder det är idag, eller iaf nu. Imorse regnade det hörde jag systeryster skrika till broder över halva huset och sen PANG! smällde hon igen dörren och gick till skolan. DÄr vaknade jag första gången. Sen vaknade jag runt 10 min senare av att Mikkiz skickar ett godmorgon sms, men sen somnade jag om igen och sov en timme och nu sitter jag här med dator på en stol på balkongen och äter frukost.

vilken härlig dag, lalala lalalalala.

Synd bara att dagen ska ägnas åt plugg, fast det lär jag ju göra ute i solen iaf! :)

Ha en skön förmiddag alla nu!











Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0