Duktig...

... Känner jag mig måste jag säga. Har nu läst på ganska mycket. Det enda jag ska göra är ju att se till att kunna så mycket som möjligt om alla de olika perspektivens grunder för att sedan kunna utveckla dem för att kunna få högre betyg. Har hunnit med väldigt mycket idag, har städat rummet, fikat med mormor och morfar + att vi åkte ner till Petrus och köpte glass. Sedan blev det hem, tända grillen och sedan blev det grillat till middag. Såklart så har jag även hunnit med en hel del läsning. Ska alldeles strax gå in i duschen, stinker eld och rök känner jag. Sedan blir det att läsa ännu mer. Nej det blev visst ändrade planer, duschen får vänta en stund för nu ska jag följa med ut med hundarna sedan blir det dusch och sedan ännu mer läsning till provet.

Ha det gött!






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0