Du kommer att komma långt med de där...

... Tänderna.
Ja precis så var det min tandläkare sa till mig idag när jag var där:) Glad blev jag såklart fast jag tror inte att mina tänder har sådan stor inverkan på om jag kommer lyckas med mina framtidsplaner eller ej.
Idag har varit precis som alla andra måndagar, soft. Lillasyster sov hos mig inatt så det blev lite sent då vi flamsade oss i vår övertrötthet, men vi klarade oss upp imorse och jag gick till tandläkaren och sen efter det tog jag bussen in till Karlstad och till m&m där jag åt lite varma mackor och prata med mormor innan jag gick iväg till skolan för att göra ett psykologiprov och sedan hem igen. Provet gick väl helt okej, är lite sur på mig själv för att jag inte engagerade mig mer i förbredningen.. Men sånt är livet. Nu ska jag sätta mig och läsa några arbeten utav några ifrån historia gruppen så att jag iaf gör ett bra arbete ifrån mig på opponeringen på onsdag.



                                              Ett stort grattis till Erik som idag blir 18år! ♥
                                                                                 &
                                                       som dessutom klarade körkortet!

 
Har ju tyvärr ingen nytagen bild på pöjken så det får komma in en annan dag då jag tagit en:)

     p.s. nu är det bara 6 dagar kvar tills bv kommer hem! :D♥

                                                                                             HADE!
                                                                                                 ♥




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0