:)

Var ju ett tag sedan jag la in lite trevliga bilder så tänkte lägga in lite bilder från helgen och idag, inte så många men några.



Måns knäppiskatten gick in i kattburen så då var jag snabb och stängde till den och ja han försökte butta upp den.. med ansiktet xd inte den smidigaste/smartaste katten.


Tro aldrig på jorden att du kommer att behöva känna dig ensam hemma hos oss, för här kommer alla djuren till dig så fort du sjunker ner på golvet eller någonannanstans. Här är Tayzon och Måns med när jag skulle försöka ta en bild på lördagens outfit.


Folk brukar kommentera mina knepiga sovställningar, men denna katt vinner lätt i konstiga sovställningar! HAHA!


Avslutar med en bild på dagens outfit.
Sommrigt sött i dagens halv gråa väder.
Nu ska jag läsa de sista opponeringarna och kommentera dem och sedan blir det att fixa varma mackor till kvällens avsnitt av Ugly Betty. För säkerhets skull har jag ringt till mormor så hon spelar in kvällens alla serier på 5:an ifall att john blund skulle få för sig att attackera mig tidigt idag. :)

Ha en skön tisdagkväll hörrni!






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0