Är inte..

... hemma
Eller jo just nu är jag hemma en snabbis, då Mi fyller 11 år och sedan så skulle jag lämna Eriks present eftersom att jag lyckades glömma den förra veckan i stan. Fast verkar inte som att det blir att lämna den idag heller. Kommer antagligen att ta buss ifrån Forshaga 19.05 eller 19.25 har inte bestämt mig än. Mer bloggning kommer att bli av när jag kommer hem till helgen antagligen, eller nått sånt. Veckans planer är inte många mer än att jag ska göra lite skoluppgifter, förbättra lite uppgifter och sådant. Så ska jag självklart spendera massor med tid med Mikkiz. Tänkte också höra med Malin om hon har tid en dag i veckan. Får se hur det hela ter sig. Nu blir det att lägga in lite bilder på Mi idag och lite annat. Får se om jag lägger in några här eller om jag väntar med det.

Sköt om er!
:)






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0