tidig morgon,

Klockan är nu några mintuter efter 6 på morgonen och vi ska snart åka.
Tänkte att ett inlägg hinner jag nog med medans mamma kokar kaffe och pappa skrapar bilen. Jag börjar ju egentligen inte förens halv 1 idag men eftersom att bussarna från forshaga inte passar in åker jag in med mamma och pappa så kan jag sova hos m&m när jag kommer dit, smart va?:)
Nej nu måste jag sätta på mig varmt med kläder eftersom att vintern tydligen har kommit tillbaka!
Hörs en dag då jag har tillgång till internet och dator.
Sköt om er!



Dagen till ära får det bli en bild på min lilsyster!♥






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0