färdigt!

Är klar med den där dumma webbside saken, äntligen!:) Fixade även en BDB till Mi nyss, hon är så glad nu att hon har en. Nu ska jag sätta mig och kolla kläder på ellos tänkte jag, hoppas på att hitta någon fin klänning. Nästa helg ska jag och Mi gå på stan, shoppa och fika. Hon kommer även att sova kvar med mig hos m&m. Ska bli kul!
Imorgon kommer jag äntligen kunna få börja mitt nya schema i skolan, det innebär att jag börjar halv 1 imorgon! ska bli jätteskönt. Fast får gå upp tidigt iaf då jag ska åka bil in med mamma och pappa på morgonen.
Nu blir det kolla kläder!
P.s. Grattis till pappa! som äntligen fått ett jobb. Imorgon börjar han 07.00.


Pappa posar:)
(bild ifrån Halmstad i somras)






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0