Snabbvisit

Idag:
Är hemma en snabbis idag för att hämta min gitarr, blev så sugen på att börja spela igen efter att jag såg på en film igår kväll.

Igår:
När jag ändå är inne kan jag ju berätta lite om gårdagen som jag spenderade i skattkärr med Malin!:) Det började med att vi gick och köpte godis och dricka, sen efter det tog vi bussen hem dit, lagade mat och sen blev det att sätta sig ute i ett varmt uppvärmt bubbelbad, så himla skönt! en massa snack blev det ju självklart också om allt mellan himmel och jord.

Det är så skönt att bara få snacka av sig ibland med någon i sin närhet som man verkligen litar på. Alla människor behöver faktiskt ha någon i sin närhet som man kan prata om allt med, en person som förstår en och som finns där när det är jobbigt. Det är så en riktig vän ska vara.
Men samtidigt så är jag så himla glad över att jag har så lätt att prata om allt med både min mormor,morfar och min mamma, vilket jag faktiskt ska vara väldigt glad över. Det är faktiskt inte alla som har sådan tur som jag att kunna prata om allt med föräldrar eller morföräldrar.

En liten tankeställare som jag fick när jag skrev.
Ha det bäst!


p.s imorgon är det våffeldagen+att jag är ledig!:)






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0