SKITSAK!

För det första vill jag bara tala om att den där gitarrstämmar skiten osm vi köpte dyrt i samband med min gitarr för ett x antal år sedan SUGER! enligt den ska min gitarr låta nästintill perfekt nu.. men såpass musikaliska öron har jag iaf så att jag kan höra att det låter som om att gitarren har haft 7 svåra år uppe på en dammig vind. Jäkla skit, nu förstår jag varför jag inte spelar, jag har inte tålamodet till att vänta. Väntan på att gitarren är stämd, väntan på att jag ska kunna lära mig ackord, väntan på att jag ska ha lärt mig de sånger som jag också även kan sjunga med i. (tyst då såklart, eftersom jag inte har någon änglaröst,heh)
I alla fall så är jag kvar hemma i Forshaga, fast ångrar det valet nu. Men ska gå ner på rummet i lugn och ro snart för att iaf försöka spela lite och sedan sova. Blir en tidig morgon imorn då jag åker in till stan med mamma och pappa på morgonen. Mestadels av lathet då jag inte har någon större lust att gå upp och servera syskonen frukost och få sköta allt med djuren bara för att jag är ledig.
Nu blir det ner på rummet!


Denna suger!!!!!
(fast jag har ju en modell äldre.)


Och detta är då min gitarr..
Ska åka till halmstad i sommar och köpa en som jag hittade i en butik där i somras, så jäkla fin! fast så himla dyr, men jag ska spara riktigt jäkla mycket nu.

Hörs!






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0