pluggfredag.

Dagen började med att jag gick upp vid 07.00 eftersom att jag hade läkarbesök idag. Kom därifrån vid 09.00 tänkte då att jag skulle gå in på bibloteket när jag ändå var nere i centrum, men tjih fick jag de öppnade inte förens 10.00 så då gick jag och pappa hem. Vi åt frukost sedan blev det kolla lite på Disney Channel och sedan när Mi kommit ur duschen och håret blivit torrt gick vi ner till bibloteket där vi lånade några böcker var.. tyvärr så lånade jag ju bara fakta böcker men det kan vara intressant det med. Förövrigt så läser jag redan en superbra bok Pepparkakshuset heter den och är skriven utav Carin Gerhardsen, köpte den och även den andra delen på bokrea tidigare i veckan. Rekomenderar dem starkt! Läste att det kommet ut en tredje nu under detta året:)
Men nu så ska jag sätta igång ordentligt med pluggandet så att jag blir klar någon gång.

Hörs sen!






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0