nu går jag på påsklov!

Idag gjorde jag min sista dag i skolan på över 1 vecka. Så himla skönt.
Började dagen med att ha engelska, där vi kollade på film, väldigt bra faktiskt. Så bra att jag inte minns namnet.. heh. Sen efter det blev det historia b och där jobbade vi med våra fördjupningar. Ganska slapp dag, fast när lektionerna är på 3h inser man vad lite man gjort egentligen när det lider mot lektionens slut. Men det är bra på ett annat sätt för är det så att man är riktigt taggad en dag på att jobba så kan man använda de där 3h på ett mycket bra sätt. Men nu har jag som sagt gått på lov. Så idag ska jag bara tillägna resten av dagen vid datorn och kolla på filmer på voddler som Zäta skaffade igår på min dator:)
Hörs sen. Men tills dess, ha en riktigt skön onsdag.


p.s. hoppas att du får en härlig fortsättning på din födelsedag Malin!






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0