inte bra dag.

Låt oss säga att lördagen igår sög! Vaknade vid halv 9 och det fanns inget vatten? lyssnar på radion och får höra att det var läckage i båda huvudledningarna så hela karlstad och hammarö var utan vatten. Kul verkligen. Ringer i panik till mamma som måste komma med vatten, varför vet jag inte men fick panik för att jag inte skulle kunna gå in och duscha efter frukosten som jag alltid gör! och ja jag har lite tvångssyndrom ibland. Men sen när vattnet började koma tillbaka pyttelitegrann så kunde jag inte gå in och duscha.. för det var försent. Duschar jag inte när jag brukar göra det kan det lika gärna kvitta. Så då fick håret åka upp i en slarvig knut och så gick jag och köpte en budapest längd som vi alla kunde äta till fikat. Sen när halva släkten ätit frukost och fikat blev det att åka och hämta Zäta i grums, där han hade sovit över hos någon brud. Sen blev det hem och äta middag, packade upp min minimala väska med lite kläder i och sedan blev det film resten av kvällen. Eller ah jag stängde av och somnade runt 9, som vanligt^^

Idag blir det att göra klart den där webbsidan som jag skulle klippa och klistra upp på papper för att lämna in till Jeff imorgon eller på tisdag:)
så därför säger jag byebye.
Hörs sen, 

p.s. GRATTIS! till söta Tayzon som fyllde 6år igår! :D
 



Shkurte

grattis i efterskott till lilla teddy!!



allt bra med dig nuförtiden? =)

2010-03-24 | 23:43:58 | http://skutttis.blogg.se/
Elin

Han säger nog tack!;D

Jodå det är helt okej, hur är det själv? :)

2010-03-28 | 14:48:34 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0