mot stan!

Hej igen, tänkte att jag skulle slänga in ett litet snabbt inlägg innan jag åker in till stan och utför alla mina ärenden:) först blir det att åka till M&M för att ta med sig alla skolsaker som jag behöver til mitt pluggande och sen blir det att åka iväg och kolla på en ny mobil, LG suger! så därför har jag kollat in några billigare sony ericsson som duger åt mig:) jag använder den inte mer än till att smsa, ringa och lyssna på musik då såklart!:) så då duger det med en enklare. Men nu ska jag kliva ur mjukisarna pch sätta på mig lite finare kläder.

Hörs senare!






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0