måste bli noggrannare!

Har suttit och läst igenom alla mina gammla blogginlägg nu, från den dagen då jag startade den fram till nu och det problemet som hela tiden återkommer är mina stavfel. Jag är inte dålig på att stava utan mitt problem ligger i att jag skriver så fort att jag ibland glömmer att skriva med vissa ord. Jag tänker dem inne i mitt huvud och ser dem alltså när jag skriver även om de inte finns där, samma sak när jag läser igenom texten innan publicering. Ibland funderar jag på om jag lider av någon light version utav dyslexi. Enligt alla tester som man kan göra på olika hemsidor om dyslexi har jag väldigt många likheter och sånt. Men det är ju ingen lärare som märkt utav det på alltför många uppsatser eller så och därför har jag väl inte heller tänkt på det förut, men nu på senaste tiden blir det bara värre och värre. Vet inte vad som flugit i mig. Men får börja skärpa mig lite nu. Den saken är klar.

Ska gå och tvätta bort sminket och fixa mig för kvällen och sedan blir det att sätta sig och läsa lite på texten till Nationella Proven som börjar från och med imorgon i svenskan:) Några ska göra sin muntliga del, hade tänkt att göra min men känner mig inte riktigt redo för det.
Ha en underbar kväll allihopa!






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0