HUR KUNDE JAG GLÖMMA?!

Hela denna vecka har jag gått och snackat om att alla i släkten ska släcka lampan och allt sånt shit, men vem tror du glömmer det då? jo JAG! fast å andra sidan låh jag ju och halv sov i soffan, som tur är var det bara tvn och en fönsterlampa som lyste i hela huset. Var bara jag, mamma och Mi hemma igårkväll, pappa var ute på nöjes med arbetskamraterna och Zäta var i grums hos Katja igen.
Snart bär det av in till stan och m&m igen.





Tre familjer flyttar ifrån samma gård, samma år och till en ny kommun. Två av familjerna flyttar 5år senare ifrån denna kommun tillbaka till sin gamla kommun,två kanske tre av familjerna splittras.
För att få in lite humor i det hela kallar denna kommunen sig för en familjekommun, där familjerna trivs som bäst.
Vilket skämt!






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0