Hemma,

Nu är jag äntligen hemma i lugnet igen:) ska alldeles strax käka lite mat och sen blir det mys med förhoppningsvis hela familjen, pappa har tagit hem Ice Age 3 så vi ska kolla på den sen:) vilket jag verkligen gillar stark!(Y)

Idag har jag som sagt varit i stan började med att bussen var 15 min försenad och sedan var det precis så att jag hann med 2an hem till M&M där jag fikade med dem och sedan gick jag och mormor bort till bibloteket där vi lämnade tillbaka lite böcker. På vägen hem gick vi in på Nära Nytt och kollade om vi hittade något kul, men det gjorde vi inte. Eller jo! en massa fina balklänningar hittade vi ju men det är ju inget jag ska ha just nu så vi gick hem och åt mat, sedan blev jag hämtad av pappa och Mi, hämtade mamma, iväg och handla och sedan äntligen hem. Tänkte jag skulle göra lite plugg nu snabbt innan maten blir klart!

p.s. älska detta väder!:)






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0