Hemma igen.

Nu är jag hemma igen från skola och stan. Åkte hem med mamma, som fick komma och hämta mig hos m&m där jag då skulle hämta min ljuvligt doftande deodorant. Men gissa vad som inte följde med i min väska hem? Jo självklart deodoranten! Aldrig sett på maken till glömskhet, menmen sånt är livet. Nu ska jag alldeles strax äta köttbullar med mos:) Men tänkte lägga in dagens outfit först. Eftersom att det är ganska grått och trist väder ute+ att det reganar lite då och då passade jag på att använda mina ny söta gummistövlar som jag köpte i lördags på skopunkten.

DAGENS OUTFIT!

Gummistövlar- Skopunkten
Leggings- H&M
Svart/Vitt linne- Gina  Tricot
Kofta- Gina Tricot
Sjalen- H&M

Närmare bild på mina söta gummisar!


Nu blir det mat innan jag hungrar ihjäl.

Hörs sen!






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0