Hemma,

Hej, som vanligt är det dålig uppdatering på denna sida när jag bor i stan. Har inget internet hos m&m längre då vi sagt upp det dåliga som jag hade med en dongel ifrån telia. Så nu sker den mesta uppdateringen på helgerna, om ens det. Denna vecka har varit ganska dålig, har inte känt mig riktigt på topp. Fast det är såklart inget som jag visar utåt, frågar någon hur det är svarar jag alltid att det är bara bra fast det egentligen kanske är riktigt pissdåligt. Denna helg kommer jag att ta det så lungt som möjligt, dels för att jag är sjuk och dels för att nästa vecka kommer att bli en intensiv och jobbig vecka med både kavajevents och presentationer, fixa det sista med produkten och även montern inför wettegrensdagen! Imorgon blir det iaf hockey på kvällen, vilket jag hoppas blir kul om inte kroppen protesterar allförmycket. En sväng till IKEA hade jag tänkt att hinna med också, funderar ju på att gör om lite i rummet. I vilket fall som helst ska jag iaf ta bort den gräsligt stora och fula soffan jag har! Ge den till Zäta kanske, heh.
Nu blir det att göra sig iordning för kvällen. Synd bara att Zäta har kompisar på besök.. känns ju lite pinsamt att vara äldre än de och så går man och lägger sig vid halv 11? lite weird kanske.
Fast äsch vem bryr sig? Inte jag iaf!
Sov gott, hörs imorgon.






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0