Godmorgon!

Nu äntligen skriver jag igen, halva sprotlovet har gått och jag har inte orkat suttit vid datorn dels för att jag varit sjuk och dels för att TV:n är min bästa vän:) klockan är närmare 07.05 och jag har vart vaken sedan 06.30.. lite drygt att jag inte sovit längre än till 8 på hela lovet, men så är livet när man inte har ork till att sova längre. Men å andra sidan så lägger jag mig mellan 21.00-22.00, heh. Under lovet ahr det inte hänt så mycket speciellt alls, igår var jag iväg och jobbade hos mamma i några timmar så det blir några extra hundringar denna månaden förhoppningsvis, det gillar vi:) Idag blir det att åka in till stan för att hämta alla mina skolsaker så att jag kan plugga järnet nu det sista så har jag inga stora uppgifter kvar på väldigt väldigt länge:) gillar att ligga steget före hela tiden:) 
Nu ska jag gå in och duscha och sen göra frukost åt oss här hemma!:)

Ha en skön dag allihopa!






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0