Forbidden Kingdom, Desperate Housewives, Bröllopsfotografen.

Första filmen avklarad, eller ah jag kollade klart på slutet på den filmen som jag stängde av igår då jag halvsov med datorn i sängen. Nu blir det att kolla på Desperate Housewives på 5play. Efter det blir det att kolla "Bröllopsfotografen" Blev aldrig att jag kollade på den igår.

Forbidden Kingdom

En riktigt bra film som har med allt en film ska ha med.
 Fight, kärlek,spänning, historia.
(När jag skriver historia menar jag att den är relaterad till hisotrier som man läst om i fakta böcker och sett dokumentärer om. Även saker som man lärt sig i skolan.)



Blir att kolla gårdagens avsnitt på 5play eftersom att det var C.S.I igår ist.
Ha en skön kväll!






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0