...

Idag känner jag mig allmänt tom, har varit seg och varit hängig hela dagen. Som tur var hade jag bara slappa lektioner idag, först var det praktiskt marknadsföring då vi skulle gå ut på stan och kolla på skyltfönster och även fotografera dem. Ganska lätt uppgift, men det svåra kommer när vi ska sammanställa dessa enligat AIDAS-regeln eller det är väl inte så svårt egentligen bara det att det är så tråkigt att det är en gruppuppgift men det kommer att vara jag som fixar den. Sedan hade jag svenska där det blev genomgång inför NP (nationella proven)och läsning i texthäftet som vi har fått. Sen hämtade mamma mig efter skolan och vi åkte och handlade spray+ lite andra saker. Hem, ut med hundarna, kolla tvn,äta mat och nu slutligen sitter jag här ska snart in och duscha. Ikväll blir det att kolla film med Mi som är hemma i förkylning och ont i halsen.

Hörs senare,

p.s do it today, tomorrow it might be too late.






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0