Det har ingen sagt till mig?

Ofta att det kostar 19 spänn att se ett avsnitt av Desperate Housewives.. dessutom så var det inget igår för det hade säsongsavslutning förra veckan? hur har jag missat detta?!
HAHA- men åh! förra tisdagen var jag ju hemma hos Malin i skattkärr! jisses vilket fiskminne. Ahja jag får väl betala med mobilen då och se avsnittet, men ändå! varför kostar det pengar? Bara för att det kommer ifrån USA så borde det inte kosta pengar. Men eftersom att jag är i desperat behov av att se det så betalar jag:)
Ha det!
p.s. inte så viktigt egentligen ville bara tala om vilken chock jag fick när jag såg att det kostade pengar.. xD






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0