Ändrade planer!

Blir att jag stannar kvar hemma i Forshaga eftersom att bussarna passade så bra in till mitt knepiga schema denna vecka:)
har precis varit och hämtat Zäta borta i grums, vi tog med oss alla djur ut i bilen, även katten Måns. Han ska in till vetrinären imorgon och behövde därför vänja sig lite mer vid buren som han då inte suttit i den sen vi tog hem han ifrån Halmsatd då han satt i den i 40 mil. Jisses säger jag bara, den katen kan "sjunga" hela vägen till grums "sjöng" han så himla vackert och jag vet inte riktigt hur han vred och vände sig i den men jäklar vad jag skrattade där bak i bilen.
Nu snart blir det att äta hamburgare med pommes.
vid 4 sen blir det hockey!!:D


p.s. bild på Måns kommer senare, för just nu verkar det som att hela datorn sega ihop...:)






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0