Vilket härligt uppvaknande...

... eller inte. Vet inte varför men hundarna dras automatiskt till mitt rum när mamma och pappa åkt till jobbet. Det roliga är ju att min säng är ju redan full.. Mi sover ju där med mig också. Tycker inte om att sove ensam. Sen när det kommer två hundar till, en som ska ligga precis klistrad intill dig, under täcket ofc! Sen den andra hon ligger som tur är nere vid fötterna, men hon liksom, kryper sig framåt. Om ni förstår? helt otrolig så tillslut ligger hon på en. Det verkar som att hundarna har lite av en tävling om att den som ger oss mest pussar när vi vaknat vinner? för båda verkligen dyker på en. Ibalnd är det mysig, ibland inte. Beror på hur man sovit den natten.
Åh, på tal om att sova! Min syster sover ju nere hos mig som ni vet, problemet igår var att hon är ju genomförkyld, igen. Fast igår snarkade hon?! jag höll på och dö, först av skratt och sedan av att jag störde mig på det. Jag puttade till henne lite lätt och bad henne att sluta snarka, hon bara va? jag snarkar inte?
Precis så säger ju de äldre också.. så då började reats lite om att hon lät som en gammal tant. Men som sagt så är min syster stark så jag fick mig ett slag och sedan sa jag inget mer.. hon lyckades träffa en muskel eller nått sånt.. för ont gjorde det.
Nej nu har jag inte tid att sitta här längre. Bussen till stan går om 40 min och jag har inte ens duschat än?.. typiskt mig. Men jag hinner! hoppas jag.. :)

Ha en trevlig dag.






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0