vad är det med...

.. denna dator? jag tror den hatar mig. Igårkväll stannade den för mig, tack gode gud att det inte var under mitt blogginlägg för då hade jag blivit sur. ännu surare an jag blev. Tidigare idag när jag skulle lägga alla bilder från mobilen stannade skiten igen?! och jag kunde inte göra ett piss, musen rörde sig inte och jag fick inte igång aktivitetshandlaren, inget funkade! Så fick stänga av den på absolut fel sätt och den kom inte igång sen ändå... så nu har den fått legat av i flera timmar och när Zäta skulle försöka få igång den förut gick det inte heller, men nu! äntligen! ahr jag fått igång den, vad som är felet eller var felet kanske man ska säga vet vi inte. Fast ska sätta den på virussökning in case of :) Nu blir det ett nytt försök med att ladda in bilder så att ni får se sen.

Hade!


detta kunde vart jag igår, om jag inte vart så trött. :)






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0