There is nothing like home!

Åh vad det är så underbart skönt att vara hemma igen. Det har varit bra därborta också men när man har feber är förkyld som en jag vet inte vad så blir det väldigt jobbigt. Har verkligen kämpat mig igenom dagarna för att sedan på kvällen då de andra gjorde fria aktiviteter kunna gå och lägga mig. Var kanske inte den socialaste personen, fast det var många som var som mig, om inte värre. Fast galakvällen var ett måste iaf! så jag kurerade mig tidigt kvällen innan, tog en hel del panodil och aspirin för att klara av kvällen och.. jag klarade hela kvällen! :D Inte "efterfesten" eller vad man ska kalla det, men jag klarade allt som var borta på galan vilket kändes otroligt gött och kul. Har nog inte skrattat så mycket på hur länge som helst! Riktigt kul!

Just nu sitter jag i soffan med musik på datorn, tvn på och en juiceförpackning på bordet. Min frukost för idag.
Som ni alla vet så är det ju midsommar idag, vilket känns tråkigt eftersom att vädret just nu är sämst! Men grattis till alla er som gick på reklamen om att det skulle regna idag får ni pengarna tillbaka, för det kommer säkerligen att regna. Det suger. Nejmen, nu börjar ju solen att skina igenom de tjocka tråkiga molnen... nu försvann den, satan jag som trodde den skulle komma nu:(. Ahja får väl se det från den ljusa sidan att jag haft otroligt vackert väder hela Emax-veckan, underbart!
Kanske borde göra något vettigt nu ist, typ som gå ut på en lång promenad. Har slarvat väldigt mycket med träning och mat i några veckor.. inte bra! men nu ska vi ta tag i det igen. På måndag börjar jag jobba och då gäller det att man är på topp varje dag så därför ska jag ta tag i träningen nu.

På med träningskläderna blir. Berättar mer om min vecka sen.

Hörs senare!



Update: Har inte så många bilder men de få som jag tog kan jag ju lika gärna lägga upp dem. Även fast det kanske är lite dålig kvalité på dem.


Invigningen..

 
Våra konferencierer..


Deras talkshow...


På 49:e plats hamnade lag 1337- Elit... HAHA
(Vårat mål var att inte komma sist, och det gjorde vi inte heller! xd)


Ulrika & Jag på galakvällen...






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0