Studentfirande i ...

Arvika. Det var trevligt men inte riktigt så kul som jag trott. Det saknades musik, mer skratt och ett roligare ställe överhuvudtaget. Orkar inte göra ett långt inlägg nu, ska lägga in bilder och så imorgon så får ni se. Nu blir det att sova efetrsom att Mi har skolavslutningen så då blir det att fixa hennes hår. Som förövrigt blev väldigt fint efter färgningen igår. Mindre kul att mina sprillans nya leggings som jag köpte igår blev missfärgade p.g.a. att det sprätte av medlet när jag duschade henens hår.. snacka om otur eller klantighet, inte vet jag. Fast mamma skulle betala ett par nya så det gör inte så mycket:)
Nu blir det bort med sminket och sen sängen.
hörs imorgon.


p.s. GRATTIS TILL ALLA ER SOM TAGIT STUDENTEN IDAG! LYCKA TILL I FRAMTIDEN! ♥






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0