Sol, Regn, Sol, Regn, SOOOOL!

Åh vilken helt underbar dag! Vi kom hem runt 18.00 ca. Cyklade sammanlagt ca 3 mil... inte ett dugg jobbigt? jag tappade hakan när pappa sa att vi cyklat så långt. Kändes verkligen inte längre än kanske 1 mil eller nått. Vi hade ca 5 km kvar till karlstad då vi fick vända för det kom en regnskur! Sen när vi cyklat 3-400 m upphörde det och där var det sol och blå himmel? Så höll det på nästan ända vägen hem.. lite knepigt men vi hade lika kul för det!:D Jag har tagit massor med kort men tyvär så har jag inte den där usb-saken här hemma, hittar den inte här iaf. Ska kolla hemma hos m&m när jag åker dit imorn eller tidigt på måndag morgon.
Nu ska jag och mamma fixa med all disk efter vår underbara grillmiddag och sedan ska alla in i duschen och efter det blir det mys med vår 0,5L burk full med smarriga smultron och glass! MUMS!
Nu ska jag skynda mig för att hjälpa till innan hon hinner bli klar! :)

Ha en trevlig kväll!
Hörs.


p.s. tyvärr kommer det bli ganska tråkiga inlägg nu utan bilder eftersom att jag inte har den där usb-saken hemma. Men hoppas på att kunna lägga ut de bilderna senare i veckan. Då jag inte jobbar.. vilket är alla dagar under nästa vecka. Hoppas på att det blir åtmonstonde 1 dag ledig.
Men som sagt skynda att plocka bort saker var det!

Update: Usb-saken är hittad och här kommer massor med sköna bilder!!
























Det finns massor med fler bilder, men jag tyckte att det räckte nu:)






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0