Snart kväll..

...vilken tur! För då kan man snart gå och lägga sig utan att bli mobbad. För idag tänker jag då inte köra en gårdagen med att stanna uppe hela natten och halva morgonen. Ska som sagt tillbaka in till stan imorn, så uppdateringen här blir väl inte den bästa kan jag tänka mig. För m&m vet jag har inget internet men får se om jag själv köper mig ett under veckan. Funderar på Telenor.. men vet inte. vad tycker ni? har någon utav er erfarenhet av dem? För Telia är jag inte sugen på igen.. sist jag hade dem fick jag åka in och krångla med min datorn och den där dongeln 2 ggr på 6 månader. Dongeln uppdaterade inte som den skulle och därför slutade internet fungera. Inte ok! och 3 är inte ens att tänka på. Vi får se hur det blir. Pappa får bli med:) Ska ju också även köpa mig en mini-pc.. har kollat på några styckna men har inte bestämt mig än för vilken jag ska köpa. Med tanke på min bortskämdhet får jag säkerligen en i födelsedagspresent..:) Det märks!
Nu blir det att finna ork till att gå ner för att hämta "Hem Till Midgård" bandet och kolla på det tills en annan film börjar på tvn.

Ha en trevlig söndagskväll!






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0