Shoppingfeber!

Har precis suttit inne på H&M´s hemisda och kollat runt lite, hittade massor av saker som jag vill ha:) 32 saker tror jag att jag kom upp i i min "shoppingbag" och det skulle inte bli dyrt alls, lite under 2000 kr. Fast sen så är jag ju så smart att jag kom på att jag fyller ju 18 snart! imorgon är det exakt 1 månad kvar! Helt otroligt!:D Så därför var jag så smart att jag la alltihoppa i "Min önskelista" och skickade den till mammi och pappi! smart, tack jag vet! :) 
Just nu sitter nästan hela familjen och kollar på "Hairspray" vet inte riktigt men denna familj är en riktig musikalfamilj. Alla gillar att kolla på dans,sång coh musik filmer. Förutom pappa och Zäta då som inte direkt har nått val.. men de klagar inte direkt heller:) Ska kolla på buss nu och sedan blir det att fortsätta kolla på filmen.





Många som säger att jag och hon har liknelser? kan inte alls förstå vad de pratar om? (a)
Eller jo det förstår jag, fast jag har faktiskt inte några kreditskulder! Har inte ens något sånt kort? Så det så! Jag shoppar bara när jag har pengar och när jag inte har.. vilket är snällan men när jag inte "har råd" så kollar jag bara:) jag vet vart gränsen går.. fast ibland går jag över den, men jag är ung och unga gör sånt. De som inte gör det borde göra det för känslan är obeskrivlig. Typ som min shopping i lördags(igår).. var ju så himla stolt och glad över min klocka, vilket jag är idag med. Men den känslan är verkligen super härlig, när du kommer hem efter en lång dag på stan och bara känner dig supernöjd med dina köp. Vilket jag känner för det mesta när jag köpt något:) Förutom alla max-hamburgare då.. inte nyttigt! but who cares? I´m still skinny so what the hell!
;D

Ha det!


P.s har uppdaterat med en annan bild, eftersom den andra var tydligen skyddad av devote? de är lite roligt.. För det är ju inte devoter som skapat bilden, det är inte deras film, de har inget med den och göra? Men det är väl någon annan som lagt upp den på sin blogg i devote och då får ingen annan ha den. Oschysst tycker jag! wellwell. :)






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0