Shoppingdag!

Idag har varit en riktigt härlig dag, åkte in till stan tidigare idag och det blev lite shopping:) som vanligt. Ni får en bild senare. Efter lite shopping blev det en lättare lunch på Café Royal, jag och Zäta delade på en nachostallrik. Så himla gott! Efter det blev det lite mer shopping och sedan åkte vi till bergvik för att handla lite till middagen. Vilket blev bakad potatis med skagenröra och kött som legat i grillmarinad. Mums.
Jus nu sitter jag i soffan med datorn i knät och kollar på "Fjorton Suger" som går på SF-kanalen. Var länge sedan jag såg den. Undra hur många det är som egentligen känner igen sig i filmen? Lite intressant sådär.
Men nu blir det att fortsätta mysa vid tvn med större delen av familjen.

Dagens Shopping.

Skor- Nike, Team Sportia
Virkad tröja- Monki
Klocka- Regal, Ur&Penn
Byxor- Gina Tricot

Dagens Outfit

Kavaj- Lindex
T-shirt- H&M
Linne- Gina Tricot
Halsband,
Gina Tricot
Leggings- H&M
Skor- Skopunkten


Ha en fortsatt trevlig eftermiddag och kväll mina kära vänner! :)






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0