Oj en sådan stor pizza det var..

..Nej, men jag orkade bara inte blogga efter det och sen har jag haft fullt upp denna vecka.
Eller ah egentligen inte, har bara inte haft tid,lust och ork till att sätta mig vid datorn när solen lyser så varmt och skönt utomhus:) 
Just nu sitter jag hemma hos Mikkiz och väntar på hon ska bli klar i duschen såatt vi ska kunna sätta igång nya One Tree Hill som kommit!:D tills dess får jag underhålla mig med datorn. 

Imorgon far vi till Norge! ska bli så jäkla skönt och kul! så 08.10 går bussen ifrån stationen och sen väntar det en lång bussresa till Oslo och sedan även en halvlång resa för att ta oss till Åmot där vi sedan blir hämtade för att åka en kortare resa bort till Heidi (stavning?) där vi då ska sova över natten för att sedan på söndagen gå på konfirmation. Ska bli riktigt kul!
nu ska jag lägga mig och halvsova sålänge så at jag orkar kolla längst sen. För sova hinner jag göra på bussresan! 
Fast självklart kommer vi inte bara åka dit utan att göra något, Jonas har lovat att han ska hitta på massa kul med oss:) Alex och några till kommer säkerligen att hänga på:)
Ha en skön helg allihopa! För det ska jag!





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0