Norge-trippen!...

Var jätterolig! Även fast den började sjukt dåligt. Bussen var 1h och 40 min sen, där satt jag och Mikkiz på busstationen och var trötta,smått hungriga och sjukt irriterade på att bussen aldrig kom. Tillslut kom det en, om det var den eller en extrainsatt har jag ingen aning m och brydde mig inte direkt heller. Sedan började den långa resan mot Norge och slutligen Geithus.
På lördagen blev det inte så mycket gjort mer äm att vi satt i buss nästan hela dagen innan vi var framme. Efter vi kommit fram kom Jonas och mötte oss och då blev det att vi drg hem till han och bytte kläder och fräschade upp oss efter bussturerna. Så bestämde vi oss för att vi skulle gå ner och bada eftersom att det var varmt ute. Men vattnet var alldeles för kallt för min del, och för alla andras med. Fast har man otur till att vara minst så blir det oftast att man hamnar i vattnet ändå. Japp, jag blev i buren av Jonas, vilket var riktigt kallt. Men jag gav igen genom att skvätta på han. hehe.

På söndagen blev det konfirmation med Andreas då vi var i kyrkan och sedan åkte till ett annat stort hus som var typ bygdens kyrka eller nått? Mycket folk och mycket mat. Synd bara att jag inte tålde något, mer än kycklingklubborna.. Så åt en sådan och fuskade lite med potatisgratäng. Men drack mig för det mesta mätt på drickan.
Mikkiz som agerade fotograf under hela resan fick ett par bra bilder. Med min mobil. Hennes dog på söndagsmorgonen.
Så nu blir det bilder ist.


Jag kände lite på vattnet, det var kallt gick upp 2 sec senare..


Blöt och kall.. och fryser som ett nöt.


En väldigt stolt Jonas.

vad ska man säga? Norrmän.. xd


Konfirmanden Andreas med sin coola tårta.


Kände mig så kort så vi tog ett nytt...


fast blev inte så mycket längre..:(

och tillsist ett kort på Mikkiz och mig.


Det var en hel del kort. Nu ska jag sätt amig och läsa alla tidningar som jag köpt och tagit gratis:) Skriver mer sen.

Hade!






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0