My new love!

Jag verkligen älskar min nya klocka, jag tror nästan att jag tycker om den mer än mina solglasögon som jag nu i sommar firar ett år med! true love! Tillbaka till klockan nu. Jag har bara haft den i några timmar men jag kan inte sluta hålla på med den, titta på den och hela tiden tala om för de andra i familjen att klockan är... blabla..
Har ni också köpt en sak som ni verkligen älskat? som ni gillar så starkt att ni bara vill visa upp den? jag har då inte känt så här på länge.. och detta är bara en klocka liksom, en klocka. Fast min klocka.


Är den inte helt gudomligt vacker?

Näe, jag låter ju hel knäpp ju? det är ju bara en klocka. Men ändå, jag verkligen älskar den! Nej nu ska jag sluat prata om den. Ska kolla klart på Nanny McPhee med tha family nu och sen får vi se vad det blir.

Ha en trevlig kväll.






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0