Kvällspromenix med...

.. Mamma, Tayzon och Kira. De resterande i familjen är i Hagfors för att kolla en mobed till Zäta. Så nu ska vi bara göra det sista här i huset inför visningen imorn och sedan blir det mys vid tvn med mitt godis som det fortfarande finns väldigt mycket kvar av:)
Imorgon har jag skolavslutning så då gäller det att ha sovit ut, för man vill ju inte komma som en döfisk direkt.

Så därför säger jag nu godnatt.
p.s. ska dra ur internetsladden så att den inte är i vägen imorn, därför blir det ett ganska tidigt godnatt. Inte för att jag brukar vara uppe så länge.. ;D




så liten och söt....

... till så stor och knepig, klumpig med för den delen.

Men jag älskar henne ändå.


d.s. Nu är det slut på friden... resterande av familjen kom hem, med en ny moped. Så nu är det livat, tro mig!






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0