Godmorogn, Godförmiddag, Godeftermiddag...

Vi tar allt på samma gång eftersom att det blir ett väldigt sent första inlägg idag. Det skyller vi på en viss person på msn.. det är ditt fel ****, bara så du vet! Hålla mig vaken ända till halv 4 på möran! inte ok. Men kul var det.
Blev väckt lite då och då här hemma.. för familjen sover ju inte bara för att jag var uppe sent, första väckningen var nog vid 7 då mamma vaknade och gick ut med hundarna. Sen vaknade jagvid 08.30 av att Kira och Tayzon kom ner som två geoparder och pussade mig och hoppa upp och ner i sängen. Sen var det en klant som inte stängde dörren ordentligt efetr dem så då kom katten Måns in och började jama!? den katten är knäpp, tro mig!
Jag gick slutligen upp strax efter 11.30 då mamma kom in och frågade om jag skulle sova bort hela dagen.
Inte för att jag gjort något vettigt ändå.. duschat och rakt mig i en evighet... haft lite mini-spa och nu sitter jag vid datorn och kollar TV samtidigt :) Är ju trots allt tjej, så jag kan ju göra flera saker samtidigt:)
Gårdagens underhållning blev ju favoriten "Hem till Midgård" så himla sköna! Som avslut blev det den film jag skrev i gårdagens inlägg "Firestarter 2" den filmen är amazing! gillar filmer som är lite övernaturliga. Kanske är jag knäpp? Nej! det är alla andra som är det:)
Nu blir det att kolla "Matrix Reloded" har inte sett den än?! :)

Ha en skön och mysig söndag!









Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0