Glad "regnig" Midsommar!

Som jag sa tidigare det kommer att regna idag, och nu gör det de!
Vi hann precis äta klart när pappa kände de första dropparna och sedan fortsatte det och nu sitter vi inne och kollar på "Bert". Hittade 2 dvd-filmer igår för  20kr/st så jag kunde inte motstå. Den ena var som sagt "Bert" den andra var en skräckfilm.. "Rise" hette den, verkar vara väldigt bra så den ska vi kolla på sen. Har även tagot lite bilder som jag ska lägga upp sen när jag hittat usb:n till simkortet. Tyvärr så tog jag inte så mycket kort under Emax, dels så orkade jag inte och eftersom att jag inte har någon bra kamera så känns det lite törligt att ta.
Men nu ska jag kolla lite mer på "Bert".

Ha en mysig midsommar!


Update: Här kommer lite bilder ifrån våran midsommar.


Lunchen..


Min outfit...


systers frisyr som jag gjorde..








Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0