Filmatajm...

Är trött men ändå inte.. har två tappra själar utav de jag väljer att snacka med på msn kvar.. de andra är antingen i Sunne eller ute på krogen. Eller sover. Fast nu funderar jag på att försöka göra det jag med, men är egentligen inte alls sugen på det. Men kan ju å andra sidan inte ligga uppe hela natten på msn heller. Får inte vända alltför mycket på dygnena nu.. har ju trots allt inte mycket sommarlov, detta är min enda lediga vecka sen väntar EMAX!! :D sen efter jag kommit hem är det midsommar och sen börjar jag jobba och då menar jag jobba.
Hade ju som sagt turen att få jobb på KappAhl ändå. Så det blir 2 intensiva dagar efter midsommar då jag ska gå kassakursen och sen är det bara att köra på! :)
Somsagt nu blir det en film, hittade "Firestarter 2" bland filmerna så det blir väl att sätta i den så får vi se vad som sker.

Godnatt.






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0