Fest eller film?

Hmmm.. Lätt film! att få ett sms nu vid denna tid om att man ska komma på en fest tyder ju bara på att

1. De egentligen inte hade planerat att jag skulle komma/bli inbjuden.

2. Festen är så tråkig att de vill att någon rolig och social person ska komma och göra det roligare.

 3. De blir besvikna att man dissar dem för att kolla på "Bert" med lillsyrran ist.

Hehe men jag var ju som sagt inte sugen alls, efter den långa cykelturen och med de få personer som var på festen kan jag lika gärna stanna hemma. I`m not that in to party! iaf inte tillräckligt för att klockan 00.00 på natten fixa mig i ordning i håret,lägga på smink och hinna hitta bra kläder. Nej, festen hinner nog avta innan jag är klar, eller är ju inte så noga med frisyr och smink, men kläder... Shit alltså! där måste det alltid se perfekt ut. Ibalnd får jag mina dagar då jag inte orkar bry mig, fast dagen efter då är jag värre än värst. Då har en bomb exploderat i min garderob så att alla kläder flygit ut! Fast så har väl alla tjejer? :D
Nu blir det att kolla filmen med syster innan hon somnar!

P.S. Men tack iaf, för den sena inbjudan! Kommer gärna en annan gång, fast en aning tidigare då på kvällen ;D

Godnatt mina kära vänner!







Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0