Bilder.

Nu ska jag låta lite bilder tala för vad jag b.la. har gjort denna vecka.


Slingor på syster...


.. Resultatet:) En mycket nöjd syster kan jag tala om.


Kusin Fredrik tog studenten.. inte en enda seriös bild kunde vi ta:)


Lokalen som vi var i.


lillasyster försöker spela piano.. lät sådär :)


Jag spelade piano.. gick lite bättre:) Kunde några låtar.


Min och Zätas suergoda tårta... som efter en biltur ser möglig ut:( men det är p.g.a. blandingen mellan vaniljkrämen och blåbären:)


Och slutligen Mi´s skolavslutning idag.


Nu väntar det vila och sömn denna helg! får se om jag åker in till m&m nått. Får se om det kommer upp några trevliga erbjudanden:)
Nu blir det att fortsätta kolla på filmen "Serving Sara" på TV4.

Ha en trevlig fredagskväll.






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0